" أنا عايز لنفسي حاجة, و ربنا عايز ليا حاجة تانية, أنا شايف أني اختياري لنفسي هو الأفضل و الأصح, و ربنا اختارلي اختياره في مشيئته, بس من بُعدي عنّه مش عارف مشيئته و مش عارف و مُدرك أن أموره كلها حتى لو فيها سوء في بدايتها و حتى لو شايفها أنها اقل و اصعب من اختياري هاتبقى لخيري لأني ابنه و غالي عليه"
و اللبيب بالاشارة يفهم.
سام
تعليقات
إرسال تعليق
شاركني تعليقك و رأيك فيما قرأت , رأيك مهم جدا I need your Comment!